חדשות האתר

עדכון נשיא המכללה - 2.7.2020

עדכון נשיא המכללה - 2.7.2020

על ידי ירין דבש בתאריך
מספר תגובות: 0

סיימנו השבוע את הלימודים בקורסים השונים – העיוניים והמעשיים. בפועל, הצלחנו לסיים את כל הקורסים שנכללו במערכת השעות של סמסטר ב' ועל ידי כך "שמרנו" למעשה על הסמסטר. זו לא הייתה משימה קלה, בעיקר לשמר את אופי תכנית ההכשרה של הוראת החינוך הגופני, אך עשינו זאת תוך שיתוף פעולה מרשים של חברי סגל אקדמי, חברי סגל מנהלי ואוכלוסיית הסטודנטים. היו לנו "עליות, ו"ירידות" בתקופה מאתגרת זו, אך צלחנו אותה בהצלחה רבה.

 כעת, פנינו מועדות להשלמת הבחינות של סמסטר ב'. קיווינו לקיים בחינות אלו בקמפוס ולבטא חזרה מסוימת לשגרה, אך עקב הנחיות משרדי הממשלה השונים, הבחינות תתקיימנה במתכונת מקוונת. כפי שניהלנו בתשומת לב רבה וברגישות רבה את הסמסטר כולו, כך ננהל את תקופת הבחינות. נמשיך לשמור על איכות תכנית הלימודים תוך גילוי רגישות לפרט. כפי שעשינו במהלך הסמסטר, כך ננהג גם בתקופת הבחינות – חיזוק התשתית הטכנולוגית במכללה כדי לאפשר קיום סדיר של הבחינות באופן מקוון.

 בימים אלו אנו בוחנים את הבקשות הרבות לסיוע כספי שקיבלנו מסטודנטים רבים. כזכור לכם, במטרה לסייע לסטודנטים שחוו מצוקה כלכלית במהלך הסמסטר האחרון עקב משבר הקורונה, הקמנו במכללה קרן סיוע מכללתית. מטרת הקרן היא לסייע לאותם סטודנטיות וסטודנטים, שנקלעו למצוקה כלכלית בחודשים האחרונים. מלגות הסיוע תוענקנה לסטודנטים בשבועות הקרובים. אני תקווה כי מלגות אלו תסייענה להקטנת המצוקה הכלכלית שרבים חוו במהלך החודשים האחרונים.

 בימים אלו, ובשבועות הקרובים, אנו מתחילים להיערך לקראת סמסטר א' תשפ"א. ברור לכולנו, לפחות כרגע, שחלק מהקורסים ימשיכו להיות במתכונת מקוונת. כמובן שעלינו לחכות להנחיות בנוגע ללימודים בקמפוס בשנת הלימודים הבאה, והן תגענה קרוב לוודאי לקראת פתיחת שנת הלימודים. עם זאת, כבר התחלנו לשקוד על מערכת לימודים שתשלב בין למידה מקוונת ובין למידה בקמפוס. הקמנו צוות המתעד את התהליכים שעברנו במכללה במהלך הסמסטר. תוצר העבודה של צוות זה יסייע לנו בתהליכי קבלת ההחלטות לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה.

 אני רוצה להודות לסגל המרצים ולסגל המנהלי במכללה על המעורבות הרבה והתרומה העצומה להשלמת הסמסטר. כאמור, היו לנו לא מעט אתגרים וקשיים במסע זה, אבל הצלחנו תוך שיתוף פעולה של כל הגופים במכללה לסיים את ההוראה/למידה בקורסים השונים. תודה גדולה גם לאוכלוסיית הסטודנטיות והסטודנטים שהתאימו עצמם למאפייני השעה וסייעו לנו להשלים את הסמסטר. 

 תודה רבה רבה לכולם!

 ולסיום, אני מעוניין לשלוח איחולי החלמה מהירים לשני סטודנטים מהמכללה שחלו בקורונה. אנחנו בקשר איתם ודואגים לשלומם. המכללה תסייע להם להשלים את לימודיהם על הצד הטוב ביותר.  המכללה תסייע כמובן גם לכל הסטודנטים שנמצאים בבידוד לסיים את לימודיהם.       

 ועוד דבר אחד לסיום – אני מבקש מכל מי שמגיע לקמפוס לשמור על הנחיות משרד הבריאות. עלינו לפעול על פי ההנחיות הנהוגות כיום, אחת לאחת.

 ועד לעדכון הבא, אני מאחל לכולנו בריאות והמשך עשייה פורייה.

וגם... הצלחה לסטודנטיות ולסטודנטים במבחנים!  

 בברכה,

פרופ' רוני לידור, נשיא

(נערך על ידי נועה חורש - הגשה מקורית: 2/07/2020, 14:38)